خدا هم صبور بود

خدا همه چیز را در شش روز آقرید.در صورتی که می توانست همه را در یک چشم بهم زدن خلق کند .پس چه چیزی باعث می شود ما گمان کنیم که می توانیم همه چیز را به یکباره به دست آوریم؟

در حالی که می بینیم در خلقت خدا هم صبور بود.

بدانید دیروز به تاریخ پیوست .فردا معما است .و امروز هدیه است.

 

سال نو مبارک

سلام.سال نو مبارک ... امیدوارم که عید خوبی را پشت سر گذاشته باشید

ما که بختمون از اول بخت بد بیاری بود

اخر روزهای خوبمون که گریه زاری بود

روزهای بد میرن و روزهای بدتر میان

از دل غمزده من نمی دونم چی میخواد

روزگار چرخید و من اسیر درمان شدم

توی بد بیاریام راهی زندان شدم

خلاصه ای روزگار خنجرتو به من زدی

ولی من با این غزل می گم که اشتباه زدی

این اهنگی بود که تو شمال کلی باهاش حال کردم ....اره اسیر درمان شدن چه حالی داره تا حالا تجربش کردین؟

بی خیال ...خیلی جاتون خالی بود اونجا بود که حس کردم چقدر خوشبخت بودم و هستم و قدر خودم را نداشتم ...ان شاءالله براتون می گم که چه شد به این نتیجه رسیدم .خوشبخت باشید.....